لاغری سریع شکم

لاغری سریع شکم

لاغری سریع شکم

لاغری سریع شکم یکی از دغدغه های بیشتر افراد چاق محسوب می شود .در صورتی که شما یک رژیم لاغری سریع شکم می خواهید درابتدا باید با یک پزشک متخصص تغذیه مشورت کنید .

 

لاغری سریع شکم

 

زیرا بسیاری از رژیم های لاغری شکم مناسب نیستندو بسیاری از افراد با انجام رژیم غذایی نامناسب و کاهش وزن سریع بدون توجه به عوارض و مشکلات پس از مدتی دچار مشکل و عوارض خواهند شد.

 

لاغری سریع شکم وکاهش میزان کالری دریافتی

برای لاغری سریع شکم در ابتدا باید میزان کالری در یافتی خود را کاهش دهید برای این کارهر روز قدری کمتر غذا بخورید. در ابتدا سعی کنید به ‌تدریج مقدار کالری دریافتی خود را کاهش دهید،

سپس می توانید بر روی مقدار کالری‌ای تمرکز کنید که به شما کمک کند تا بدون سختی و تحمل گرسنگی شدید، وزن کم کنید.

محاسبه‌ی کلی کار لذت‌بخش و سرگرم ‌کننده‌ای نیست، ولی برای رسیدن به وزن ایده آل باید پشتکار و صبر داشته باشید؛ مطمئن باشید این روشی عالی برای رسیدن به تناسب اندام است.

به طور کلی اگر مقدار کالری دریافتی در طول روزرا کاهش دهید به مرور زمان وزن کم می‌کنید. شاید بتوان گفت که این روش یکی از ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین اصول کاهش وزن است اما روشی است که درلاغری سریع شکم بسیار تاثیرگذار است.

همچنین شما می توانید هر روز میزان کالری غذاهای مصرفی خود را یادداشت کنید و مراقب باشید مقدار کالری دریافتی‌تان بیشتر از کالری هدف‌ نشود.

 

نوشیدن آب و کاهش سریع شکم

 

آب در کاهش وزن افراد بسیار تاثیر گذار است. نوشیدن آب در طول روز علاوه ‌براینکه موجب کاهش اشتها می‌شود، پوست‌تان را نیز زیبا وشاداب‌تر می‌کند.

برای لاغری سریع شکم بهتر است قبل از هر وعده‌ی غذایی دو لیوان آب بخورید. نوشیدن آب قبل از غذا باعث می‌شود فرد سریع‌تر احساس سیری کند و درنتیجه به همان میزان فرد کالری کمتری دریافت می‌کنید.

لاغری سریع شکم

البته به این نکته توجه داشته باشید که مقدار آب مورد نیاز برای هر فرد متفاوت است، اما مردان و زنان روزانه به ‌طورمیانگین در حدود ۳ لیتر آب نیاز دارند که این مقدار شامل مقدار آب موجود در غذاها و نوشیدنی‌ها نیز می‌شود.

مصرف چای سبز در لاغری شکم بسیار تاثیر گذار است . زیرا چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان است و به افزایش متابولیسم بدن کمک می‌کند.

در اولین گام لاغری بهتر است، مصرف نوشابه و دیگر نوشیدنی های صنعتی را ترک کنید. درست است نوشابه کالری بسیار بالایی دارد ولی با نوشیدن آن سیر نمی‌شوید.

 

وعده‌های غذایی را کاهش و تعدادشان را افزایش بدهید

 

برای لاغری سریع شکم باید در روزوعده‌های‌ غذایی را به ۵ الی ۷ وعده‌ی کوچک‌تر تقسیم کنید. این کار به شما کمک می کند تا سریع‌تر وزن کم کنید.

با این روش در طول روز احساس سیری بیشتری خواهید کرد و مجبور نیستید برای غلبه بر گرسنگی، کالری بیشتری دریافت کنید

. تنقلات سالم در میان وعده های خود استفاده کنید . تنقلات و خوراکی‌های مورد علاقه‌ی خود را به‌همراه میزان کالری هرکدام یادداشت کنید.

برای لاغری سریع شکم نباید وعده صبحانه را حذف کنید. بدن ما برای آغاز یک روز پرانرژی نیاز به غذا دارد. به‌همین‌خاطر، صبحانه وعده‌ی غذایی بسیار مهمی است

. به‌یاد داشته باشید که با حذف صبحانه نه‌تنها وزن کم‌ نمی‌کنید، بلکه احتمالا دچار اضافه وزن نیز می‌شوید.

 

انجام ورزش های روزانه و لاغری سریع شکم

هنگامی که مصرف غذای خود را کاهش دهید بدن در واکنش به این مساله سعی در کاهش سوخت و ساز و متابولیسم خود می کند تا با کمبود مواد غذایی سازگاری پیدا کند.

به علت کمبود کالری بدن شما شروع به استفاده از توده های عضلانی به عنوان سوخت می کند. بنابراین برای اینکه جلوی این فرایند را بگیرید می توانید با ورزش کردن و وزنه زدن به تقویت عضله های خود پرداخته و بدن را وادار به حفظ و تقویت عضلات خود کنید.

لاغری سریع شکم

همچنین شما باید رژیم غذایی و محدودیت کالری خود را به صورت اصولی و با سرعت درست انجام دهید تا بدن شما دچار شک نشود. این نکته را در نظر بگیرید که هدف شما تنها از دست دادن چربی و کاهش وزن نیست بلکه باید سلامت کلی و همچنین تناسب اندام تان نیز حفظ شود.

شما با انجام برخی تمرینات هوازی مانند پیاده روی یا شنا می تواند به لاغری شکم خود کمک کنید. این تمرینات نه تنها برای کاهش وزن بلکه برای سلامتی کلی شما هم مناسب هستند. البته همان گونه که می دانید ورزش مزایایی فراتر از کاهش وزن دارد ودر طول عمر، کاهش خطر ابتلا به بیماری، انرژی بیشتر و داشتن احساس بهتر نیز بسیار تاثیر گذار است.

 

رژیم لاغری گیاهی و لاغری سریع شکم

برای لاغری سریع شکم شما می توانید از رژیم لاغری گیاهی کمک بگیرید.در رژیم لاغری گیاهی کلیه محصولات حیوانی باید از رژیم غذایی حذف و مواد و منابع گیاهی جایگزین آنها شوند.

با انجام این رژیم د سطح کلسترول و فشار خون کاهش می یابد و کاهش ریسک ابتلا به بیماری های قلبی عروقی ، چاقی و دیابت ، نتیجه پیروی از رژیم لاغری گیاهی است .

این نوع رژیم غذایی برای سلامتی افراد چاق لازم و حیاتی است ولی می تواند برای افراد معمولی خطرناک باشد. اینکه چه کسی باید این رژیم لاغری را بگیرد،باید توسط پزشک یا متخصص تغذیه مشخص شود

البته برای بیشتر افراد رژیم غذایی گیاهی و ورزش های روزانه کار ساده ای نیست و تنها می توانند درچند روز اول این رژیم غذایی را دنبال کنند.

 

لاغری سریع شکم

در ضمن شروع یک رژیم لاغری مناسب برای بیشتر افراد کار راحتی نیست ونیاز به پشت کار و انگیزه بسیار دارد. برای لاغری سریع شکم شما می توانید تغییرات کوچکی در برنامه روزانه تان شروع کنید و یک دفعه سراغ برنامه های سخت و طاقت فرسا نروید.

مثلاً می توانید برای شروع به جای استفاده از شیر پرچرب از شیر کم چرب استفاده کنید ، زیرا عوارض رژیم لاغری سریع شکم می تواند بسیار زیاد و مشکل زا باشد .

 

روشهای لاغری دریک ماه

روش های لاغری دریک ماه عبارتند از دریافت رژیم غذایی ، ورزش و فعالیت بدنی ، تغییرات رفتاری ، داروهای تجویزی جهت کاهش وزن است. معمولاً برای کاهش وزن شما باید در سبک زندگی خود تغییراتی ایجاد کنید.

تغییر رژیم غذایی ، افزایش فعالیت بدنی ، و تغییرات رفتاری ) امکان پذیر است اما در موارد بسیار جدی و با اصلاح شیوه زندگی از دارو درمانی و جراحی نیز به عارضه مهم لاغری سریع شکم

لاغری سریع شکم ممکن است عوارضی مانند کاهش وزن سریع ، ریزش موها، چین و چروک و شلی پوست صورت و بدن، ضعف اعصاب، افت فشار خون و ضعف و بی‌حالی، پوسیدگی دندان‌ها، بروز سنگ کیسه صفرا، ورم و زخم معده، یبوست و حتی افسردگی از عوارض در پی داشته باشد.

ناهید سخی پور

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =