مشاوره تغذیه چاقی در قزوین

مشاوره تغذیه چاقی در قزوین

مشاوره تغذیه چاقی در قزوین

مشاوره تغذیه چاقی در قزوین شخصی است که شما را در رسیدن ب اندام ایده آل و رهایی از لاغری کمک خواهد کرد.

مشاوره تغذیه چاقی در قزوین

امروزه افرادی زیادی طرفدار رژیم لاغری و کم کردن وزن هستند . در میان افرادی که به مشاوره تغذیه چاقی در قزوین مراجعه می کنند، شاید به سختی بتوان فردی را پیدا کرد که برای چاق شدن مراجعه کرده باشد. ولی برخی از افراد هستند که از لاغری بیش از حد که وابسته به برخی از مشکلات و یا بیماری ها است، رنج می برند.

نیاز است بدانید همانطور که چاقی بیش از حد ممکن است آسیب های جدی به بدن فرد وارد کند، لاغری بیش از اندازه هم احتمال ابتلا به بیماری ها را افزایش میدهد.

دریافت رژیم چاقی از مشاوره تغذیه چاقی در قزوین

عوارض لاغری بیش از حد

یکی از مهم ترین عارضه های لاغری ، ضعف سیستم ایمنی فرد می باشد، که همین عارضه می تواند فرد به بیماری های عفونتی و دیگر مشکلات مبتلا شوند  افرادی که از لاغری رنج می برند اگر دچار بیماری خاصی شوند نسبت به دیگر افراد دیرتر و سخت تر بهبود پیدا می کنند.

چه زمانی می توان گفت فرد لاغر است؟

زمانی که وزن فرد نسبت به قد او، ۱۰ تا ۲۰ درصد کمتر از حالت طبیعی و نرمال باشد، می توان گفت که این فرد، دچار کم وزنی است.

برخی از دلایلی که موجب لاغری بیش از اندازه میشود:

لاغری بیش از اندازه می تواند دلایل متعددی داشته باشد، که برخی از آن دلایل عبارتند از:

تغذیه نامناسب
استرس
نداشتن فعالیت جسمانی
کمبود خواب
ژنتیک

نیاز است بدانید که همانطور که نباید خودسرانه رژیم لاغری بگیرید و به روش های غیر اصولی اقدام کنید، برای افزایش وزن نیز باید از یک رژیم غذایی اصولی که توسط مشاوره تغذیه چاقی در قزوین تهیه شده است پیروی نمائید.

برخی از توصیه های مفید جهت افزایش وزن

خوردن ۳ وعده غذایی ( صبحانه، ناهار و شام) در روز اجباری است و شما به هیچ عنوان نباید از هیچ کدام از این وعده ها صرف نظر کنید.

برخی از توصیه های مفید جهت افزایش وزن

شما نباید برای چاق شدن زود هنگام، از مواد غذایی سرشار از شکر یا چربی بی رویه استفاده نمائید. سلامتی شما در این بین از اهمیت زیادی برخوردار است.

مراحل اصولی چاق شدن

اولین اقدام برای رژیم چاقی و رسیدن به اندامی مناسب شناسایی مشکلات سیستم بدنی میباشد . آنالیز صحیح بدن وشناسایی عوامل ایجاد لاغری در بدن فرد اهمیت زیادی دارد که باید یک مشاوره تغذیه چاقی در قزوی به آن آگاهی کامل داشته باشد .

برای چاق شدن اصولی چندین مرحله وجود دارد  که تمام این مراحل توسط مشاوره تغذیه چاقی در قزوین  به شما آموزش داده می شود. این مراحل عبارتند از:

محاسبه میزان کالری دریافتی در یک روز

در مرحله اول برای اقدام به چاق شدن مشاوره تغذیه چاقی در قزوین نیاز است که میزان کالری و انرژی که هر روز دریافت می کنید را محاسبه کند. توجه داشته باشید که برای اندازه گیری کالری نباید به برنامه غذایی روزانه شما تغییری داده شود .

هنگامی که تحت درمان تغذیه ای قرار داده میشوید باید توجه داشته باشید که مشاوره تغذیه چاقی در قزوین موظف است علت چاقی یا لاغری شما را بگوید و نسبت به مشکلات بدن و یا ساختار فیزیکی و درونی شما یک رژیم مناسب تنظیم نماید.

مواد غذایی را که در طول روز میخورید را به طور کامل یادداشت کنید. و سپس طبق هرم غذایی میزان کالری دریافتیتان را محاسبه کنید. مشاوره تغذیه چاقی در قزوین ، برای انجام این کار به شما کمک می کند و در جلسه اول وزن شما را محاسبه میکند.

افزایش کالری دریافتی

افزایش کالری دریافتی

پس از اینکه مشاوره تغذیه چاقی در قزوین با توجه به رژیم غذایی روزانه شما، کالری و انرژی دریافتی شما را محاسبه کرد،  به تهیه رژیم چاقی برای شما اقدام مینماید. لازم است در روزهای اول رژیم چاقی خود، نسبت به قبل مقداری  کالری بیشتر، دریافت کنید.

توجه کنید که برای زیاد شدن وزنتان باید زیاد بخورید. مشاوره تغذیه چاقی در قزوین ، از شما می خواهد تا تعداد وعده های غذایی خود را افزایش دهد. بهترین حالت داشتن ۵ تا ۶ وعده غذایی به فاصله ۲ تا ۳ ساعت از هم میباشد.

ورزش کنید

از مرحله های دیگر  برای افزایش وزن و چاق شدن درست و اصولی انجام حرکات ورزشی و انجام ورزش هایی مانند ورزش بدنسازی ( کار با دمبل و دستگاه ) میباشد . ورزش و تغذیه سالم در کنار ورزش ، به شما کمک می کند تا به طور طبیعی وزنتان کم شود.

واقع بین باشید

همانطور که به افرادی که به دنبال رژیم لاغری هستند، پیشنهاد میشود که واقع بین باشند و از اجرای رژیم های لاغری زود و سریع دوری کنید ، لازم است به افرادی که در پی افزایش وزن هستند بگوییم که چاق شدن سریع به هیچ وجه برای سلامتی شما مفید نیست .

اگر رژیم چاقی که توسط مشاور تغذیه برای چاق شدن در قزوین برایتان تنظیم شده باشد را به طور جدی دنبال کنید، در یک هفته می توانید ۰٫۵ تا ۱ کیلوگرم وزن خود را اضافه کنید. زمانی که وزن شما در یک هفته بیشتر از این مقدار افزایش یابد به این معنی است که چربی بدن شما، به میزان زیادی افزایش  پیدا کرده، که این موضوع برای سلامتی شما اصلا خوب نیست.

افزایش مجدد کالری دریافتی

افزایش مجدد کالری دریافتی

امکان دارد  به مرحله ای برسید که با این مقدار کالری در یک وزن ثابت بمانید. هر زمان که وزن شما در طی دو هفته هیچ تغییری نکند، زمان آن رسیده است که ۲۵۰ کالری دیگر به کالری روزانه خود اضافه کنید.

شما می توانید با دریافت رژیم چاقی از یک مشاوره تغذیه چاقی در قزوین ، با خیالی راحت و بدون هیچ نگرانی به وزن ایده آل خود برسید.

دکتر ناهید سخی پور ،  بهترین مشاور تغذیه برای چاق شدن در قزوین  با دانش و تخصص خود آماده خدمت رسانی و ارائه انواع رژیم های درمانی غذایی، دریافت رژیم لاغری به صورت حضوری و دریافت رژیم آنلاین، برای شما عزیزان می باشد.

رژیم چاقی توسط مشاور تغذیه برای چاق شدن در قزوین  باید اصولی باشد تا بتوان نتیجه ای مطلوب و ماندگار از آن گرفت .

 

 مشاور تغذیه برای چاق شدن این موارد را به شما گوشزد می کند

نکاتی که مشاوره تغذیه چاقی در قزوین به شما توصیه می کند که باید  در هنگام افزایش وزن به انها توجه  بیشتری داشته باشید بیشتر شامل :

– تاحد امکان پیش از خوردن غذا آب ننوشید.

-نوشیدن شیر قبل از خواب و در طول روز به چاق شدن شما کمک  زیادی خواهد کرد.

-تعداد وعده های غذایی را افزایش دهید ولی حجم کمی در این وعده غذایی دریافت کنید.

-به اندازه کافی بخوابید.

-سیگار نکشید

 

 

چه زمانی می توان گفت فرد لاغر است؟

زمانی می توان گفت فردی لاغر است که وزن فرد نسبت به قد او، ۱۰ تا ۲۰ درصد کمتر از حالت طبیعی و نرمال باشد، می توان گفت که این فرد، دچار کم وزنی است.برخی از دلایلی که موجب لاغری بیش از اندازه می شود عبارت است از

 

تغذیه نامناسب
استرس
نداشتن فعالیت جسمانی
کمبود خواب
ژنتیک

 

مشاور تغذیه چاقی در قزوین

دلیل لاغری و چاق نشدن افراد

مشاوره تغذیه چاقی در قزوین دلایل مختلفی را برای کاهش وزن افراد ارائه می دهند که باعث می شود فرد دچار کمبود وزن شود گاهی اوقات ممکن است علل متعدد باعث لاغری در فرد شودعلل کمبود وزن عبارتند از :

سابقه خانوادگی

یکی از دلایلی که مشاوره تغذیه چاقی در قزوین می گویند این است که بعضی از افراد به علت ویژه گی های فیزیکی خانواده گی به طور طبیعی دارای توده بدنی کم هستند.

متابولیسم بالا

اگر فرد ی که به هردلیلی متابولیسم بالا یی دارند  ممکن است هنگام غذا خوردن انرژی زیادی از غذا دریافت نکند وهمین امر موجب می شود فرد افزایش وزن نداشته باشد.

فعالیت های بدنی منظم

افرادی که فعالیت های بدنی منظم و بالای دارند ، مانند دونده ها ممکن است کالری زیادی را بسوزاند که باعث کم شدن وزن افراد می شود.

 

 مشاورتغذیه برای چاق شدن این موارد را  پیشنهاد می دهد

-مشاوره تغذیه چاقی در قزوین از شما می خواهد از  مصرف چربی ها دوری کنید با وجود اینکه شما می خواهید افزایش وزن داشته باشید، نباید بیش از حد چربی مصرف کنید.

مشاور تغذیه خوب  ازشما می خواهد برای چاقی  مواد غذایی مانند چیپس و شکلات  مصرف نکنید . غذاهای آماده و سرخ کردنی مصرف نکنید.و به جای این غذاها ازپروتئین وغذاهای  کم چربی مثل ماهی تن ، غذاهای دریایی، سینه مرغ، بوقلمون، گوشت کم چربی، میوه و سبزیجات استفاده کنید.

-یکی دیگر ازپیشنهادات مشاوره تغذیه چاقی در قزوین این است که برای افزایش وزن و چاق شدن آب بنوشید حداقل روزانه ۲ لیتر یا بیشتر آب بنوشید. البته باید گفت این مقدار آب برای فرد زیاد است ولی این مقدار آب برای افزایش وزن لازم است.

 

مشاور تغذیه چاقی در قزوین

 

-پیشنهاد دیگری که مشاور تغذیه چاقی دارد این است که بخوابید راحت ترین کاربرای افزایش وزن خواب است. شما باید حداقل ۸ ساعت در شب بخوابید و واقعاً به آن نیاز دارید.

-مشاوره تغذیه چاقی در قزوین به شما خواهد گفت که برای چاق شدن سراغ مواد غذایی پُرخطر نروید مثلا شکر و شیرینی را در رژیم غذایی‌ خود افزایش ندهیدزیرا متخصصین تغذیه معتقد اند این نوع مواد غذایی  به سلامت لاغر‌ها آسیب می‌ رساند و باعث بروز بیماری های افراد می شود.

ناهید سخی پور

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + هجده =